-ogretmenanne Merhaba anneler, 9.ayına girip de bizim gibi gündüz uykularını düzene oturtamayan var mı😬 üst dişler geliyor ama çok huzursuz değil o yüzden onun çok bir etkisi olduğunu düşünmüyorum
DogaLina -ogretmenanne uyku duzenimiz vardi 9. ayin ortaladubda bozukdu. atak donemine hosgeldiniz 💃💃
Hunilianne -ogretmenanne 9. Ay da artık iki uyku istiyor benim kız. 10 gibi ilk uyku 3.30- 4 gibi ikinci 17.30dan sonra uyutmuyorum. 8 de gece uykusu. Ama gündüz yarım saate uyanıyor eğer kucağımda veya ayağımda tutarsam bi saat uyur. Gece uykusuna da yarım saate geçiyor. Ama gece çok sık uyanır oldu son günlerde.
-ogretmenanne Hunilianne siz de bizdensiniz uyku gerilemesi oluyor herhalde bu, benim oğlumun da gündüz uykuları yarım saati geçmiyor nedense, gece de çok uyanıyor dediğiniz gibi sonra gündüz uyur o zaman diyorum o da olmuyor şaşırdım valla🤷🏻♀️
Hunilianne -ogretmenanne uykular emzirme bitmeden düzeleceğini sanmıyorum ya da uyku eğitimi 🤗 şimdilik dayanabildiğim kadar devam
-ogretmenanne DogaLina aynen öyle 1.atak 2.atak 3.atak derken yaşlarına girecekler İnşallah bize de sabırlar dileyelim🤲🏼😍
-ogretmenanne Hunilianne uyku eğitimini çok zorlamadan bir iki kez denedim ama olmadı🙈 aynen öyle canları sağolsun diyelim😍