Merhaba güzel anneler bebeğim emsin diye yapmadığım şey kalmamıştı . En sonunda asıl sorunun sütüm az geldiği için bebeğimin emmek istemediği kanaatine vardım . Post açmıştım sütle ilgili . Ordan sağolsun bir arkadaş edsyi önerdi . Yaptım ben mamayla yapıyorum çünkü sütüm az . Ama bebeğim emdikçe sütümünde geldiğini arttığını farkettim . İlerleyen süreçte dahada artacağından eminim 🤲🏻 Eds harika bir yöntem gerçekten herkese tavsiye ederim . Meme reddi diyoruz ama bunun nedenlerinden biride süt azlığı eğer sorununuz buysa . Ki edsyi denemeden bilemezsiniz . Gerçekten çok inize yarayacak . Çok iyi hissettiriyor bebeğinizin artık emiyor . Doyuyor ve o sırada sağıpta verdiğiniz sütte emzirme esnasında bebek emiyor . Ben mama veriyodum biberonla . Hemde sütümü sağıyodum ikiside ayrı zaman alıyordu şuan ikisini aynı anda yapmış oluyor . Neyse güzel anneler gerçekten ben memnun kaldım sizde deneyin hem çok ekonomik hemde sonuç güzel ❤️