Deletedmom_12 Merhaba kızlar oğlumda demir eksikliği var hünnap keçiboynuzu özu ve vitamin içeren takviye edici gıda aldık eczaneden.Aranizda kullanan varmı nasıl ve ne kadar kullanıyorsunuz? Oğlum 14 aylık bu arada
Ikrazumra19 Deletedmom_12 ben kullaniyorum 2 yasinda suan 1 yasindan sonra basladim hergun 1 tatli kasigi veriyorum
Prenses_annesiiiii Deletedmom_12 bende bu aralar bunu araştırıyorum, keçiboynuzu özü mü yoksa pekmezi mi🙄hangi marka güvenilir doğal acaba bilgisi olan var mı.
Deletedmom_12 Ezgi63 İnanın buraya kaynana postu açsam veya dedikodulu bir konu açsam şuan birsuru yazan olmuştu 🤷
Deletedmom_12 Prenses_annesiiiii Biz eczaneden aldık keçiboynuzu özü eczacı kullananlar çok memnun faydasını görüyorlar dedi deniycez baklm bizde bugün aç karnına verdim