Selam kızlar,
Bebeğinizde kabızlık oluşup, 5ml Duphalac içirdiniz mi? Bugün doktorumuz 15gün 5ml Duphalac kullan dedi ama alışır da onsuz tuvalete çıkamazsa diye ister istemez korktum. Bugün kabak yedirip içine zeytinyağı koyacağım. Eğer bugün de yapmazsa öyle mi içirsem? Bir de bugün 3.gün yoksa daha beklesem mi? Çok kararsı kaldım fikirlerinizi bekliyorum.
Hepinize Mutlu ve Huzurlu Günler.