Alyask Minnosunannesi benım dr yoğurda ekmek ıcı koy gaz yapmaz dedı Arada corbalarına da koyuyorum ben
Duruyaman Minnosunannesi ben çok doğruyorum. Doğru mu bilmiyorum ama beyaz ekmek değilde diğerlerinden. Arada bebek ekmegi de alıyorum ufalayıp karıştırıyorum. Doğruluğuna bişey diyemeyeceğim ama yapıyorum ☺️
Josephine Minnosunannesi canım ben eti cici bebenin ekmeği var onu ilk oğlumda kullandım. Şimdi ikinci oğlum 7 aylık ona da veriyorum. Hele de pütürlü gıdaya geçince güzel oluyor koyup eziyorum. Normal ekmeği bir yaşından sonra verdim ben. Seçim ama tabiki
Minnosunannesi Duruyaman yemek ölçünüz Bedir acaba bir çay bardağı bir su bardağı ? Birde tam buğday ekmeğimi kullanıyorsunuz
Minnosunannesi [bilinmeyen] bebeğin ne kadarlık ve çorba ölçün ne kadar oluyor? Bir çay bardağı diyolar ama çok az değilmi
Dilber Ben mumkun mertebe ekmek ici flan vermiyorum sivi sekilde veryrum ek gida kabiz yapiyor cunku ister istemez sivi verinxe rhtliyor
Dilber Minnosunannesi zayif olmasi sorun degil ki saglikli olsun yeter. Uzulme sen saglikli olsun birak zayif olsun her anne ister illa ki topac gbi grunsun ama bnce zayf ve cevik cocuk daha iyi tabii bu benim.dusuncem :)
Minnosunannesi [bilinmeyen] beyaz ekmek mi veriyorsun? Birde yemek ölçülerin nedir bi öğünde ne kadar veriyorsun
Minnosunannesi Dilber tombul olmasını istemiyorum tabiki normal sınırlarda olsun yeter kilo almayınca boyda uzamıyor gelişim geriliği oluyor. İnanın vicdan azabı çekiyorum bakamıypmuyum diye
bynduru Minnosunannesi Merhsba yazdiklarinizi okudum.Bebeginiz icin en sagliklisi anne sutu ya da formul mama.ek gida sadece tadimlik.1 yaşa kadar.Eger bebeginiz kilo alsin istiyorsaniz mideyi bos yere ekmekle corbayla doldurmayin
Minnosunannesi bynduru anne sütü alıyor sütüm çok yağlı ama kilo yapmıyor maalesef bu yüzden doktor kontrolünde ek gıda arttırıyoruz