Selin648
benim saçlarım çok uzundu canım. Çok geç kuruyordu bebeğimden önce güzel bakım yapabiliyordum ama şimdi n mümkün. Duştan sonra tarayabildiğime şükreder oldum 🤣
o yüzden kestirdim. Bak şimdi düşündüm de saçımı kestirdikten 3 hafta sonra falan dökülmeye başladı. Acaba kestirdiğim için mi döküldü ki dedim sen öyle deyince 🤔