melegim26 bebeğim memede bile ikiniyo gaz sancısı karin agrisi gibi bi derdi var iki gündür sabah baya bi küstü bide sütü kestirmiş derler ya o şekilde. var mı fikri olan sıcak havlu koyuyorum karnına çocuk ememiyo bile agridan
Mircan melegim26 doktora götür canım yazık bebeğe sancidan ememiyor ben bio nurse kullanıyorum hafifletiyor
Asya12 melegim26 hangi d vitaminini kullanıyorsunuz sağlık ocaginin verdiği devit 3 ben bunları kullanmıyorum artık aynı yan etkileri yaptı bize onlardan olabilir egr kullanıyorsanız bırakın geçmiyorsa bence doktora danisin
Semilay melegim26 gazı için gaz damlası kullanmıyormusunuz yoksa bir çay kaşığı rezene çay verebilirsiniz o rahatlatıyor karın ağrısı içinde papatya çati verebilirsin bende baya faydasını gördüm
fnsscknn melegim26 biogaia diye bir probiyotik satılıyor eczanede biz çok memnunuz gaz damlasıda değil yani probiyotik yani bağırsak düzenleyici bir deneyin isterseniz 🤗
melegim26 Mircan daha önce böyle bsey yoktu iki gündür oluyo canım gotursem mi dedim herkes karin agrisi olabilir normal dedi
melegim26 Asya12 evet sağlık ocağından verilen devit 3 u kullanıyorum ama 15 gün olcak nerdeyse kullanali karin agrisi 2 gündür var ondan midir bilemedim
melegim26 Semilay yok daha önce böyle bi problemi olmadı gaz damlasini ilk defa duydum gaz problemi yoktu kendi cikariyodu hala da cikariyo ara ara ama rahatliyamiyo cocuk
Asya12 melegim26 benim en büyük etkeni oydu ve bıraktım ocean 400 kullanıyorum bi r sıkıntı yok gaz illaki oluyor ama o damla bizi mahfetmis
Asya12 melegim26 d vitamini gaz damlasın demek istemedim benim oğlumda 20 günden sonra başladı bu sıkıntıları şimdi biraz daha iyi ama uyku yine yok sadece aşırı ağlamaları azaldı
Semilay melegim26 sız en iyisi doktora danısın o kadar küçük bebeğe gaz damlası verilir mi pek emin değilim karın ağrısına papatya çayi iyi gelir bir çay kasığı verebilirsin
melegim26 Asya12 uykusunda sorun yok gece uyudu ama uyanıkken acı çekiyor resmen ordan 400 dediginiz vitamin mi
Ecem10 Süt kesiği gibi kusması ağzında biriktiriyor ya ondan canım. Gazı var ondan öyle yapıyor bebeğin. Gaz damlası kullanmani öneririm doktoruna danışıp
melegim26 Ecem10 he emerken ağzında biriktirdiği için mi oluyo olmazsa hemen yarına randevu alıp bi doktorla görüşeyim ona göre gaz damlası kullanalım
melegim26 Semilay cok sagol canim daha rahatlayamadı 1 hafta düzenli kullanımda fayda ediyormuş diyolar ama bilmiyorum