Kiraz Hangi aktivite masasını önerirsiniz güzel anneler 🌺 Ben clementoni alayım diye düşündüm ama sizin önerilerinizide bekliyorum ona göre karar vericem
Melegm_tek Kiraz biz clemntoni almıştık 7 aylıkken 11. Aya kadar istisnasız hergün oynadı yeni ayaklanmaya başladığında çok seviyordum yaşından sonra sıkıldı duruyor köşede hangi markayı alırsanız alın sıkılıyorar 😂
izmirliannee Kiraz a101 den aldim memnunum cok fazla detayli olmasi diger oyuncaklara ilgisini azaltabilir diye dusundum
Kiraz Melegm_tek olsun yani her oyuncaktan sıkılıyorlar ama aktivite masası bir süre bayağ ilgilerini çekiyor 😊
Melegm_tek Kiraz o zaman bu markayı öneriyorum yürüyene kadar çok severek oynadı 5 ay hergün oynadı diyebilirim yürüyünce ilgisi çoğaldığı için pek bakmadı sanırım ☺️