Oznur Merhaba oğlumun vitamin kan değerlerine baktırmak istedim de sağlık ocağı 5 yaştan sonra bakıyoruz hastanede baktır yazmış bana heryerdemi böyle anlamadım çok saçma değil mi küçülmüş ondan mis istanbulda yaşıyorum
IKRA_21 Oznur Bizim aile hekimide burda almıyoruz diyor çocuğunun damarını falan patlatırlar diye hastaneye götürün demişti.
cydcvk Oznur evet dün ben burda sordum bursada b12 ye baktırcam sadece dedim. 6 yaştan küçük almıyoruz dedi bana da. Sinir oldum
Oznur Kurt07 allah allah antalya da yaşayan bütüner dr sordun alıyorlar dedi naptiklari belli değil ya
Prens0205 Oznur bende gittim deneyim çok küçük ama hiç almadım bebeklere dedi o yüzden aldırmadım parmağından sadece kan seviyesine baktırdım