Merhabalar arkadaşlar. Hatayın zeytini inanılmaz güzelmiş ve kömbesi. Oralardan sipariş vermek istiyorum insta da bakıyorum cok var nasıl anlarım güzel lezzetli oldgnu… Özellikle kırık zeytini cok güzelmiş 😊 ya da böle tanıdığınız varsa sipariş gönderen vs… Yardmcı olursanz sevinirim 😊 Ben Ankaradaym