Kızlar benım mıdemde reflu var,hamıleyken de 9 ay boyunca mıde koruyucu kullandım adı pantpas,şimdi de Emzırıom ve mıdem cok agrıyor acaba kullansam sıkıntı olur mu?Emzırırken kullanan var mı acil yazar mısınız?Cok rahatsızım hastaneye gıtmek istemiyorum su sürecte nolur acil cevap verın😔