Asilinnnannesi Momn Günaydın canım. Oğlum henüz 3 aylık ama ben de anlatayım. 1de ve 5te yedirdim. Şuanda süt sağıyorum, karşımda sabırsızlanan bi tosbik var 🤭
sedaykn Momn 3. Aydan sonra hiç uyandırmadım kendi uyandığında emzirdim. Doktorumuz da öyle önerdi. Uyandırmaya devam edersem alışkanlık haline dönüşeceğini ve uyku sorunları yaşayacağımızı söyledi.
meza Momn emziriyorum canım 7 aylık geceleri hala uysnmam emziriyorum yatırıyorum bazı anneler gece yarısı muhallebi yediriyor ya oyuzden uyanmam dedim
Momn Asilinnnannesi benimki daha 2 ay olmadı iki saatte bir emziriyorum 4 aylikkende 2 saatte birse ona göre ücretsiz izin Alicam.cunku 2 saatte bir emzirmek çok yorucu oluyo teşekkür ederim cevap için 😊
Lina07 Momn bebeğin kilosu kac cnm benimki 2 ay 24 günlük ben gündüz 1 saat arayla emziriyorum gecede 2 3 bazen 4 oluyor ondn sordum
Momn Lina07 bu ayin 30 unda tartilcaz canım evdeki tartıya bir ben tek cikiyorum bir bebekle cikiyotum 4400 4500 falan çıkıyor ama evdeki tartılar duyarlı değil tabi.2950 doğdu ilk bir ay bir kilo aldı