tosbikannesiii biz 4 aylıkken yaptırmıştık ozaman anlamıştık çünkü. Öncesinde de yapılırmıydı bilmiyorum. Ama bizim sadce vücutta egzama olmustu. Başka bir şikayet yoktu. Belkide ondandır ileri mi değildi belkide 3 ay içinde geçmiş şükür. Ek gıda sürecinde iyi bir alerji dr u ile devam etmek istediğim için farklı bir dr a gııttım işte. Şuan 8 aylık olcak bebeğim. Süt ürünleri yumurta et veriyorum. Ama iki yaşına kadar da sürebiliyormuş.