Arkadaşlar bebeğim 9 aylık oldu 5 aylıkken sütüm aZaldı fazla gelmediği için sanırım memeyi reddetti ne yaptıysam emziremedim mamaya geçtim 4 ay oldu hala bastırınca süt geliyor ama sağmaya başlayınca çok az 10 cc bile çıkmıyor az da olsa vermek istiyorum yine denemeye çalışıcam ama arkadaşım verilmez artık o süt dedi sağıp versem tadı değişik mi gelir 🤷♀️ Verilmez mi lütfen bilgisi olan yazabilir mi bir damlası bile boşuna akınca içim gidiyor üzülüyorum😣