kupseker Hayırlı sabahlar kızlar. Bebeğim 3 ay 17 günlük rota virüs aşısını yaptıracağız bugün. Zaman olarak kaçırmadım dimi bilgim yokta? Birde yan etkisi var mıdır acaba😊