Günaydın caağnııımm anneler. Kesintisiz 2 saat uyumak benim için bildiğiniz hayal oldu. Bi bebek tam tamına 45 dakika da 1 uyanır mı? Emerek uyuyor. 12de uyudu. 1de uyandı emdi uyudu tekrardan. Baktım 2bucuga doğru bir daha uyandı yine emdi uyudu. 4te uyandı emdi yatırdım baktım ağlıyor saate baktım 4.44 hoppaa haydi bidaha emzir yatır 5 oldu. Kafamı yastığa koydum tam dalmışım yine ağlıyor 5.45. zorla simdi bir daha uyuttum bakalım artik insafına kalmış 😂😂😂 tabi bende uyku muyku haaaakkk getiireee 😒😒