25 aylık bir kızım var gece uykulari düzeniyliydi yatarken beni zorlasada gece bazen kalsada aglasada her zaman olmazdı bu aralar çocuk özellikle 4 5 gecedir saat 1 gibi uyanıyor ve sabah 6 ya kadar uyumuyor ara ara ağlıyor telefondan maşa izlemek istiyor artık perişan oldum cidden uyku düzeni kalmadı sabah 10 gibi kalkıyor öğlen yatmıyor kolay kolay akşam 6 da uyuyor yine gece uyanıyor yani bu gece mesela 10 buçukta uyuduk çok terlemişti diye 1 de üstüne degistirdim bi uyandı dahada yatmadı mama istiyor acaba acıkıyormu yatarken mama veriyorum ama gece mama istiyor uyanıp yine gün içinde tam beslenmiyor bazen az yiyor iştahlı değil pek gecede uyanıyor 6 ya kadar yatmiyo saçını çekiyor bana vuruyor ağlıyor herşeye ee ee hayır diyor bide aşırı terliyor bilmiyorum nerde hata yapıorum böyle görünce üzülüyorum bazen öğlen uykularını zorla uyutmaya çalışırdım düzendi bozuluyor uyumayınca diye acaba ondan mi etkilendi korktu yoksa açlıktan mi uyanıyor yada alışkanlık mi etti bilemiyorum bide maşa izlemek istiyor napicam kızlar her gece 1 6 ayaktayız uyku terörü değildir dimi bu