çok geçmiş olsun benim oğlumda 2buçuk aylıkken bronşiolit olmuştu hastanede yatmıştık 2 gün sonrasında ara ara öksürük kaldı çok dikkat etmeme rağmen defalarca dr a götürdüm ciğerleri temiz burnunu açık tut alerjik demişti buhar ve alerji damlası kullandık bi süre sonra geçti şimdi 20 aylık hiç kalmadı şükür