Afrasel Ayseee27 ben similac kullandım 6 günlükten itibaren şuna 9 aylık hala kullanıyorum gerekli zamanlarda çok memnunum
Agustosbocegi Ayseee27 mamadan sonra hic ölculmedik pazartesi kontrol gunumuz ebe doktor bana mama baslatmami istemediler o yuzden kilo kontrolum malesef yok 😐 ama ablamin bebeginde kullanmistik kilo alimi hep önden gidiyodu bende onu aldim
Busra812 Ayseee27 4.5 aylığız 8 mama değiştirdim kızım prematüre similac bize çok çok iyi geldi kızımın kilo alımını arttırdı biz çok memnunuz