Teachermom Gossipgirl14 Benim oglum bazen emmek istemezdi etrafa bakmak izterdi surekli yani cisli bezini takip ederdim tabi ikk aylar kadar cok olmazsa da 4 5 tane dolu dolu alirdim birde elleri kollari hep haraket halindeydi sanirim ondan ama hala aklima takilir ac mi kaldi diye😔 Siz sagarak veriyor musunz sutunuzu?
Gossipgirl14 Teachermom maalesef memeyi 4 aylıkta azalttı hiç emmemeye basladı 5.ayda ise komple bıraktı sagsam 10 cc ya gelır ya gelmez mama ve ek gıda olarak devam ettik yola. Hayırlısı buymus napalım 🤷♀️
Teachermom Gossipgirl14 Caninizi sıkmayin 4 ay emmis hem emmese de sikinti degil ya vallahi bak benim annanemin sutu yokmus inek sutunu sulandirip vermis sekerli su vermis eski zamanlar yokluk zamanlari ama hic sikintisi yok simdi hani bazilari baya abartiyor anne sutunu sanki icmeyenler surekli hastalaniyor gibisinden ayni durum normal sezeryan dogum icinde soyleniyo ama yok öyle birsey
Gossipgirl14 Teachermom benim kaynanamda hep dıyordu ille normal dogum yap dıye sankı elımdeymıs gıbı. Sonuc zorunlu sezeryan oldum. Ya mamada bır beslenme cesıdı elbette ki ama gönul ısterdıkı emsın. Olmayınca olmuyor napalım 😊
gozdem006 Gossipgirl14 4 ay kontrolunde 8400 dü kilo alımı çok iyiydi anne sütü sadece 5 ay kontrolunde 8800 olmuş 400 gr almış sadece doktor bundan sonra kilo alımı azalır dedi banada 🤷🏻♀️
Gossipgirl14 gozdem006 biliyorum bana da azalacak dendi 1 ayda 400 alsa sorun degıl 2 ayda 500 gram almış ona uzuluyorum
Gossipgirl14 henza-fatma-ahmetsalih işte bende onu kastettim zaten aylık 400 veya 500 gram ideal. Napalım artık kılo aldıran mamalar vercegız bebıse
Mom93 Valla benim oğlumda iyi kilo alırdı ama dördüncü aydan besinci aya geçince 500 gram aldı tek. Ama çok hareketlendi aklına meme bile gelmiyor ki hatta reddediyordu yeni yeni tekrar emmeye başladı. Çevreyi kesfetme isteği daha fazla oluyor.
Aliyeocakci Sedaahmet meme reddi bizde de var gündüzleri tam anlamıyla emmiyor gece daha çok kaldırıyorum uyukluyken daha iyi emiyor
Sedaahmet Aliyeocakci valla benim kız uykuluyken de emmiyor. Ağzı açık, tutmuyor memeyi 🤷♀️ uyuyor yani. Ama 2 gündür cok şükür biraz emmeye başladi 🙏🙏