Hanımlar morlim çok bozuk kızım sağ göğsünü çok az emiyor zor emziriyorum ağlıyor genelde. Daha önce sağ göğsüm tıkanmıştı hatta 3 gece çok yüksek ateş yaşadım 39.6ları gördüm yani süt sıtması dedi tanıdıklarım😣 şimdi yine tıkanmış ve ben kafayı yemek üzereyim. Uyku bu gece yoo bana belli ki 😩😩 tıkananlar oldu mu nasıl tedavi ettiniz ben sıcak kompres yapmiştim ilkinde