Mama yemeden uyumuyor ve gece mama yemeye kalkiyo kizim nasil biraktiricam bilmiyorum tam deniycem artik diyorum vermiycem bu gece diyorum o gece kiyametler kopuyo uyanip agliyo mama vermedigim icin ve o mamayi yiyene kadar susmuyo 2 defa mamaya kalkiyo gece ve tam 2 yaşındayız şuan. Alişkanliktan oldugunu düşünüyorum biberona su koyuyorum suyu istemiyor ilik suda koydum belki kanar diye ama kanmadi 😄 illa mama istiyor SMA mama kullaniyoruz ve yetistiremiyoruz artik yani mama nasil birakabiliriz bunu deneyimlerinizi yazabilirmisiniz🙏❤️