Denizzz56 Kozlar iyi geceler gece gece görüp yazan olursa çok sevinirim oğlumu emzirmek için yanıma almıştım uyumuşum arkamı dönmüşüm kaç gündür çok erken kalkıyorum oğlumda gece uyutmuyor du 4 de kalkıyor bende hemen dalmışım bebeğe dönmemle küt diye düştü bi kaç dakika ağladı sustu çok uykusu vardı uyudu durmadı şimdi kaldırcam yarım saat oldu sorun olur mu çok üzgünüm çok korkuyorum bi kere daha yataktan düşmüştü oğlum 6 aylık
CatBoy Denizzz56 geçmiş olsun öncelikle ne kadar yükseklikten düştü? Sert zemine mi düştü? 24 saat gözlemleyin. Normalden farklı uykuya meyil, gözlerde kayma, ani fışkırır tarzda kusması olursa hiç beklemeden acile götürün
tellibaykus Denizzz56 düştüğü zemin nasıl halı falan var mı ? Yükseklik ne kadar ? Gece düşmesi iyi olmamış gündüz düşmüş olsa uyanık tutardiniz 2 saat uyutmamak gerekiyor bir de ayı da küçük daha .. fiskirarak kusma , baygın bakış , göz altlarında morarma vs olursa direk acile götürün . Bende ili kez yaşadım bı daha yaşamamak için artık yer yatağı attık yerde yatıyoruz en sağlamı bu yöntem öneririm 🤦🏼♀️
civcivininannesi Denizzz56 ay bana düşme demeyin başıma gelmeyen kalmadı birdaha yanıma kesinlikle almadım .. bizimki beşiğinde uyumuyor çünkü dönüyor sürekli beşikte rahat edemiyor bende yanıma alıyordum hep bir kere geri gide gide ayak dinimizde düştü öldüm korkudan ama uyutmadim gözlem yaptım bir sıkıntı olmadı bir kere de babamiz ise gitmek için erken kalmış 5 gibi her yere yastıkta dizmiş yastıkların hepsini itmiş yere düştü kusmaya başladı 3 kere kustu resmen üniversite hastanesi 1bucuk saat uzaklıkta 10 dakikada gittik yolda felan da kustu çok uykusu vardı ama tomografi çekilene kadar uyutmamak için herşey yaptım 8 saat gözlem altında kaldı resmen öldüm öldüm dirildim 1 hafta önce oldu birdaha yanıma almadım zorlasa olsa beşiğinde yatırıyorumm o korku yetiyor insana . Çok geçmiş olsun bence o uyusada siz uyumayın en azından uykusunda bir sorun olursa görmüş olursunuz hastaneye geçersiniz
Denizzz56 tellibaykus bizde öyle yapsak iyi olucak galiba sert zemine düştü çok uykusu vardı hemen uyudu engel olamadım kusma bakışda kayma falan olmadı
Woody Denizzz56 geçmiş olsun. Ben de korkumdan hiç yatakta emzirmedim daha. Uyurum diye kalkıp salona geçiyorum 🤦♀️ Birkaç saat uyanık durması, gözlemlemeniz gerekiyor ama gece nasıl olur bilmiyorum. İsterseniz 112yi arayın, yardımcı olurlar belki
Nuran_nur Denizzz56 başının üstüne mi düştü acaba nasıl düştüğü de önemli dikkatli olmanızda fayda var gözlemleyin bakalım
Nuran_nur Denizzz56 başının üstüne düşmediyse sıkıntı olcagını zannetmiyorum ama siz yinede temkinli davranın uyursanız falan saat kurun uyandırın uyanma şekline bakın her zmankiyle aynı mı diye ben öyle yapmıştım uyandırmıstım baktım uyumak istiyo hareketlerinde bi değişiklik yoktu uyutmustum
Sarisey Denizzz56 dusmelerde kusup kusmamasi cok onemli bunu gozlemleyin. Gece olmasa uyutmayin derdm ama gece uykulu olucaktir o yuzden 2saatte bir uyandirin. Kolay uyaniyo mu buna dikkat edin. Doktorumuz bize kusma var mi yok mu ,hareketleri sersem gibi mi buna dikkat et 24saat gozlemle demisti. Gecmis olsun
Nuran_nur Denizzz56 merhaba iyi geceler bebeğiniz nasıl acaba merak ettim umarım iyidir bişey olmamıştır
Denizzz56 Nuran_nur merhaba yeni gördüm bebeğim iyi çok şükür ya çok Korktuk ama iyiymiş doktora götürdük bi sıkıntı çıkmadı