Kızımı başta sallayarak uyutuyodum, şimdi kucakta hafif pişpişla uyutmaya başladım, kucağımda uyuyor zor da olsa, hafif dalmaya başladığında yatağına yatırıyorum çıldırıyor, tekrar alıyorum dalmasına yakın koyuyorum yatağına tekrar ağlamaya başlıyor, kafayı yicem, napmalıyım çıldırmak üzereyim, uyutmaya giderken çok gergin oluyorum oluyorum artık 😔