Merhabalar 1.5yasında oğlum var ve sag gözünün bir yere daldığı zaman dışa doğru gözü kayıyor devlet hastanesine götürdüm baktığında evet Kaym var gözlük kullanabilir dedi ama makinası yokmul olcüm yapamafı bizi merkezdeki devlet hastanesine yolladı oradaki doktorda sadece ölçtü hiç bakmadı gözlerine ve bu kaymalarbfa sıkıntı olmuyor dedi göz degrrleri normal dedi ama özel bir hastaneye götürdüm oradaki doktorda yaslı daha anlatmayı bilmiyor nasıl doktor olmuş bilmiyorum ama bakabildiği kadarıyla birsey görüyorum ama siz 3 gün sonra gelin dedi gözlük verdi dedim 3ginde cocugun göz DÜZELİCEKMİ DEDİM o zaman Bi hafta sonra gelin dedi neyse bu adamda tatmin etmedi gözlük almadım göz bu ihmale gelmez diyerek Bandırma da özel doktora götürdük doktor cok güzel anlattı dışa doğru kaymaları genellikle heciçi oluyo dedi bir yee bak
Arken daldığında ve uykusu geldığınde yada yorulduğun olabilir dedi içe doğru kaymaları sıkıntı dedı artık bende ikna oldum niye bu kadar anlattım bilmiyorum ama acaba basına boyle durum gelen varmı yani çocygun gözü dışa doğru kayan ve gözlük kullanan