Alyase Birannebirfurki bestlak kullandım ben memnun kalmıştım ☺️ Bir bardak suyun içerisine 15-20 damla şeklinde kullanıyordum günde 3 defa 😇
bitanem123 Birannebirfurki bestlak aldım pek bir değişikliğini göremedim herkesde farklı işliyor sanırım
mom0989 Birannebirfurki bestlak kullandım memnun kaldım. Anne çayı yaptırdım aktardan onu içtim veee en büyük mucizem dut pekmezi oldu. Bir yemek kaşığı bir bardak suya katıp karıştırıp içtim uyudum. bir de dut kurusu alıp kaynatıp onu içebilirsin
sevgiic Birannebirfurki bestlak kullandim ama pek arttirdigini soyleyemem simdi solgar kullaniyorum gozle gorulur derecede arttirdi sutumu
mom0989 Birannebirfurki kimyon anason rezene kişniş muskat bunları bana emzirme danışmanı önermişti canım
bitanem123 Birannebirfurki ben denedim ama ne yaptıysam fayda etmiyor günlük150 cc bile cıkmıyor bide artık sağdıgım sütü de içmiyor kusuveriyor su gibi cıkarıyo anlamadım daha etkili birşey inşallah bulursun 🤲
mom0989 Birannebirfurki canım genelde iyi bir aktarcı bunların çok iyi süt arttırdığını bilir. Hatta önereceği varsa içerisine koysun. Sen göz kararı çektir karıştır koy. Bir tatlı kaşığı kadar demleyip içiyorsun
Birannebirfurki mom0989 yarın ilk işim bi aktar bulup yaptırmak bide neyin içinde demliyosun günde kaç bardak
mom0989 Birannebirfurki frenchpress var ya ona sıcak su koy canım bir tatlı kaşığı kadar at baktın açık oldu biraz daha at. duy pekmezini de kesinlikle al. Kahvaltıdan sonra ve gece yatmadan iç Bunu. çayıda günde 2 bardak. bol yeşillik ve su tüket