Erolbsr Merhaba kızlar. 27 gün önce normal dogum yaptım dikişlerim kapandı hatta düşmeye başladı. Bugun farkettim iyileşen dikişin üzerinde kücük sivilce gbi bişey cıkmış iltihap mı acaba cok korkuyorum
Karsimasaldakikiz Erolbsr herhangi bir ağrı kaşıntı vs var mı o noktada? Bana doktor doğumdan sonra batix sprey vermişti bildiğimiz baticonun spreyi. Onu sıkın oraya temiz kalsın orası devamlı.
Erolbsr Karsimasaldakikiz banada verdi yapıyorum hatta kapandı dikişlerim dün bişey yokken Bi anda cıktı
Karsimasaldakikiz Erolbsr iltihap olsa sızlardı diye tahmin ediyorum bence takip edin büyürse ağrırsa falan hemen baktırırsınız. Rahatsız etmezse zaten 40 kontrolünüz yakın o zaman gösterirsiniz