Eminayaz Hoş ve şirinmiş ancak tecrübeyle söylerim ki park yatak candır, gerisi heyecandır.
Benim ilk çocukta annemlerin eşimin zoruyla, bir böyle mini beşik, bir adet tüllü süslü sepet beşik, bir adet 6 çekmeceli büyüyen beşik koyduk.
6 ay gazlı kolik vık vık emen bebeyle, büyüyen karyola beşiğin yüzünü dikişlerimden göremedim.Odada kazulet gibi yer kaplıyor.
Bu tarz mini beşik 3 aydan fazla işe yaramadı zaten paso anne kokusu kucak meme istiyordu doğal olarak 😂
Sepet beşik de tutunup kalkmaya başlayınca kriz oldu.Zaten o ara boyu da attı sığmaz oldu. Hepsini 9-10 aylıkken topluca sattım gitti sıfır gibi 2. El.
Ya fermuarlı açınca direk görebileceğiniz bir anne yanı bakın hani kalkmadan çekip emzirilebilen veya mama alırsa biberonu alabilecek şekilde veya park yatak bakın derim.Çünkü bir bebeğin doğunca emme seansı 10dk da sürebiliyor 1 saat de.Ve gazı bezi vs derken diğer emme zamanı geliyor 😊