Şimdi kızım uyandı emzirdim . Emzirirken kafasını saçlarını okşarım hep. Akşam uyuduğunda bişey yoktu şimdi emerken kafanın arka kısmında(ense değil) yumuşak iki küçük beze gibi bişey elime geldi . Korktum hissedince. Hafif bi işıkla baktım ama tam anlayamadım . Böcek ısırması mı başka bir şişlik mi bilemedim 😔😔