Handebl Ah 3 ay boyunca gece 11 de baslardı sabaha kadar ağlardı sabah da 6 7 gibi uyurdu ama bizim ki kolik di sonra biz gaz damlası falan kullandık bi de ben yediklerüme daha cok dikkat etmeye başladım kimyon tükettim düzeldi diyorum ya ondan sonra diş çıkarana kadar cok güzel ilerledik en geç 9 dedim mi uyurdu saat şaşmazdı sonrada sabaha kadar uyurdu ama bi diş cıkardı tamam daha artık uyumuyor 🤦🏻♀️ cok zor oluyor sabah eşim işe gidiyor o uyanmasınndiye elimden geleni yapıyorum ama işte insan ister istemez yorgun düşüyor