Biri 27 aylık biri yeni doğan bebek ve 1 beşik. Önceden 27 aylık olanı aramiza yatiriyorduk. Hatta yazin eşim yan odada bende oğlumla kendi odamda yatiyordum. Oglm besikte rahat donemedigi icin yatmıyor.kimi nereye yaptıracağımi şaşırdım surekli ayri yatmak da doğru degil bunun kışı da var. 2 çocuklu anneler nasıl bir düzen kurdunuz