Kızlar geçen ayın 13’de hastanmıştım 4 gün geçti hala hastalanmadım başta karnım ağırıyordu tam hastalanıcam sanarken 2 gündür kahverengi leke geldi bir iki defa da pembe leke görür gibi oldum karın ağrım hala devam ediyor acaba hasta olucam diye mi fikirlerinize ihtiyaçım var..