Merhaba anneler ben Burda yeniyim kızım 80 günlük 35 haftalık dünyaya geldi 1.5 aylıksan bu yana kalça muanesi için ugraşiyoruz ve kızım kalça kemiğinde gelişim geriliği çıktı açıları 57 sağ solun aynı açıları ilk muane eden doktor çift bez yeterli şimdilik dedi ve gönderdi 3 gün önce kontrole gittiğimizde ise başka bir doktor çift bez yeterli olmadığı ve daha sert cisim olması gerektiğini söyledi ve bizde aparatlardan istedik bize frejkayi önerdi aldık ve taktırdık 1 kaç saat problem olmadı ondan sonra çok huysuzlandı ve sürekli ağladı ve 3 saat boyunca meme reddi yaşadım çığlık çığlığa kaldı bebeğim en sonunda süt sağma pompası aldım ve biraz sağdıktan sonra kızıma içirdim sakinleştikten sonra memeyi kabul etti eşim asker ve tek başımayım yarında aynı sorunları yaşamaktan korkuyorum ne yapmam lazım eşimde geceleri takmamı söyledi yeterli olur mu ? Bilmiyorum anneler bana yardımcı olabilir misiniz fikri olan 🥺