Oglumun gluten tavuk domates kakao ya alerjisi var bunu yenı ögrendık suan 2yasında. Bexsero ve nımerix olacaktı yanı menengokok aşısı. Sorun olur mu bılgınız varmı? Ben hiç düşünmemiştim kii bu zamana kadar butun aşıları yaptırdık ama ebe bugun doktora danısmamı ıstedı bılen var mı