deryatoprak Kızlar alerjımız var alerjı maması veriyorum uc saatte bir 120 ml yeterli mi sizce mama veren anneler sizler nasıl yapıyorsunuz?
deryatoprak Sarisey tamam cok tsk ederim eskıden ıcıyordu hepsını sımdı 60-70 ancak ıcıyor da acaba fazla mı veriyorum dedim.ıstahımız ve cıslı bez sayısımız da azaldı kakamız da hep koyu yeşil hıc sarı gormedım son ıkı haftadır sanırım bır enfeksıyon var vucutta verdık ıdrar ve kaka ornegını sonuc beklıyoruz
Oznur_ Bn anne sütü ve mama olarak gidiyorum yenı ek gıdaya geçtik ama çogu şeyi kabullenmedi. 7 ayımıza gireceğiz inşallah 6bayında bizde 120 içiyorduk ama son dönemlerde doymadugını fark ettım 150 veriyorum bazen de 180 olabiliyor.
Sarisey deryatoprak insallah onemli birsey cikmaZ. Buyume ve atak dönemlerinde istahlari cok değişiyor gecicidir insallah🙏🏻