Mrsyener ben, hamilelikte doguma kadar safram agzımda gezdiğimden dogum sonrası agzımı kapalı tutamıyorum. Aralıkta 1 ay diyet yapayım dedim cok güzeldi 4kg verdim pandemi devreye girince spor vs de yalan oldu. Yapılması gerekenleri fazlasıyla biliyorum ama duygusal olarak yiyorum, hareketim az, su içmeyi cok sevdiğim halde 3-4 lt tüketemiyorum mesela. az yemek , çok hareket etmek, her kas grubunu calıstırmak 3-4 gün kardiyo yapmak işe yarayacaktır ama işte 🤦♀️