Rengin gozdeninbulutu hastanede hemşirenin bana söylediğini aktarıyorum kulaktan ölçen cihazlar çoğunlukla büyüklere yönelik her zaman doğru ölçmüyor demişti. Ben koltuk altı kullanıyorum. İsterseniz bir de koltuk altı alın çok pahalı değil ikisini birlikte denersiniz.
Sulegorkem gozdeninbulutu wewel değil benimki ama gittiğimiz hastanede wewel temassız kullanıyolar ve hep bizimkiyle aynı çıkıyo bunu kıyaslarsak eğer doğru ölçüyo diyebiliriz
miliaris gozdeninbulutu biz kullaniyoruz memnunduk ama son zamanlarda sacmalamaya basladi guvenilir gelmiyor, arka arkaya ölcüm yaptiginizda farkli sonuclar cikiyor 🤷🏻♀️Teknik servise gonderecegiz kalibrasyonu mu bozuldu ne oldu anlamadik..
gozdeninbulutu miliaris yere dusurmemenuz lazım canım benim ki hastaneyle doğru ölçüyor bugün doğru ölçüyor mu diye tedirgin ettim.