Allah askına sizinde boyle mi ben kafayı yicem? Evet hala ne susuyor ne duruyor. Gazı azaldı dedim yine başladı kıvranmalar bir ishal bir kabız sürekli ağlıyor mızıklıyor ne iş yapabiliyorum ne yemek eşim isten geliyor anca yemek yapıp karınımzı doyurabiliyoruz . Bazen emiyor bazen emmiyor emmesi de 3dk 5 dk artık tansiyon hastası oldum sinirden bir deyimi var demekten. Basım agrıyor artık geçmiyor ve sinirden aglıyorum kendimi duvarlara vurasım geliyor. Evim çöplük gibi oldu kendim VC bile gidemiyorum o derece benim oglummu tek böyle Allah rızası için biri gecicek desin ben boyle bir bebek görmedim .:( cani yanıyor diye canım acıyor derdini anlamak için neler vermezdim niye huysuz niye :((((((