Kizlar iyi geceler . Oğlum 9 aylık geçen cuma bir anda ateşi yükseldi 39.5 oldu sabah doktora götürdüm boğazda kulakta hiç bir şey yok kan alindi kan sonuçları da gayet iyi enfeksiyon da çıkmadı doktor dişten olduğunu da düşünmediğini söyledi . Ateş düşürücü verdi 3 tane pazartesi sabahı ateşi düşmüştü taki dün geceye kadar dün gece yine çıktı ateşi ve hala devam ediyor m üst damaklarina baktığımda bir tanesi çizgi gibi yarılmış ama benim bildiğim diş bile olsa bu kadar ateş olmaz . Peki bu ateşin sebebi ne gerçekten pskolijik olarak çöktüm . Ateşten hep korkmusumdur yarın sabah doktora gideceğim tekrar ama sabahı nasıl ederim bilmiyorum