Merhabalar, kızıma mevsimlik bir uyku tulumu almak istiyorum. Ebebek markasının gri kapitone ince uyku tulumu çarptı gözüme fakat mağazaya gidemiyorum. Gören veya deneyimleyen annelere sormak istedim. Çok mu ince olur ve 6 aylık bebeğime kaç aylık almalıyım. Diğer tulumlarda büyük alınması gerektiği yazılmış yorumlarda. Ya da başka önerebileceğiniz bir uyku tulumu var mı? Kızım hiç üstünü örttürmüyor. Havalar soğumaya başladıkça endişelenmeye başladım. Şimdiden zaman ayırıp cevap veren annelere teşekkür ederim. ❤