Gulella120 Sevgili anneler, bebeklerinize içirdiğiniz hazır suları birde ekstradan kaynatıyor musunuz yoksa direkt mi veriyorsunuz ? Birde hangi marka hazır su
Zeyzey2019_ Gulella120 8 9 aya kadar kaynattım, sonra direkt vermeye başladım. Bir ara da e bebek fuska suyu kullandım onu kaynatmadım. Onun dışında hep Uludağ premium kullandım.
Sarisey Gulella120 bir donem hipp su aliyordum asla ama asla içmediler simdi saka su denedim baya sevdiler. Kaynatmıyorum ben 🌝
Sevimli Gulella120 hazır su veriyorum ama kaynatmıyorm ona da gerek var mı 😁 markası farketmiyor hepsinden veriyorum . Ara sıra çeşme suyuda içiyor .