Kızlar bebeğime hamak beşik almıştım yaklaşık 4 aylıkken ama nerdeyse hic kullanmadı sevmedi. Markası bliss pluton bej rengi 170e aldım 100e bırakıyorum. Yakın mesafe gelip alabilecek birine verebilirim çünkü kargoya versem çok tutar bende çıkamıyorum zaten oğlum küçük arabamız filan da yok. İstanbul Gaziosmanpaşa/Pazarici’nde oturuyorum