Kızlar kaç kullanmam gerek emzşrmeyi kes dediler kızım aşırı düşkün ağlar uyumaz 5 gün ilaç başlattılar bugün 8 tane ve son emzirmemi yaptım içim buruk kesilmemeis için sağıcam ama kendimi çok kötü hissediyorum Nasıl vermeden bas edicem bilmiyorum mama ver diyen olucak ama asla içmiyor uykuda içiyor bazen . İlaç içmezsemde astım hastasıyım. Acayip ikilemdeyim siz ne yaptınız