Tazeanne41 Yeğenim oldu kızlar 45 günlük sadece annesini emerken duruyor diğer zamanlar çok huysuz yada ağlıyor böyle bir durum yaşayan var mı kolik bebek mi yaşayan varsa ne zaman geçti bu durum
Tuba Tazeanne41 Kolik bebek annesindede durmaz sürekli huysuz olur ağlar🥺 benim büyük oğlum kolik bir bebekti her akşam 8-9 gibi başlardı gece 2ye kadar kesintisiz ağlardı.
Deletedmom348 Tazeanne41 Kolik bebek ne istediğini bilmez canım. Bilinçsiz ağlar. Kolik bebek annesiydim. Çok şükür geçti
Fatosates Tazeanne41 gaz sıkıntısı var ama kolık kadar agır olmayabilir benım bebegımde gazlıydı çözümü sadece relaktaz denen damlada bulduk öneririm kullanın.
Handebl Tazeanne41 benimkide kolikti canım sürekli huysuzdu doktora götürdük bir derdimi var açmı diye doktor kolik teşhisi koydu 8 aylıkken düzeldi bizimki her bebek ayrı oluyormuş
Tazeanne41 Tuba o zaman kolik değil mi acaba başka bir sıkıntısı mi var neden sadece emerek uyuyor bunu çözemedik
Tuba Tazeanne41 Gayet normal bir şey bu.. her emen bebekte olan bir şey bu😅 zaten daha 1,5 aylıkmış memede yapışık olması gayet normal. Emzik kullanıyormu?
Adedul Tazeanne41 kolik olması içim haftanın en az 3 gün 3 saat ağlaması gerekşyormuş. Teşhisi böyle yani. Sizinkinin belki başka bir sıkıntısı vardır, bi dr gösterin yine de
Tuba Tazeanne41 Memeyi kendi bırakmasını beklemesi gerek. Bide 45 günlük diyorsunuz büyüme atağındada olabilir o zaman ayriyetten memeye yapışıyorlar. Emzik kullanmadığı için de sizin dediğiniz gibi annesini emzik yerine kullanıyor🥰
Tazeanne41 Tuba peki çok emdiği için zarar olmuyor mu yani bugün karnı çok sertti gaz da çıkaramıyor anlamadık valla o kadar emme nereye gidiyor
Tuba Tazeanne41 Zararı olmaz istediği kadar emebilir😊 bence emzik vermeye de denesin çünkü anlaşılan bebişin emme refleksi çok yüksek.