Arkadaşlar merhabalar … 8 ay 14 günlük bir bebeğim var. Tam yedi ay 14 günlükken alttan iki dişimiz çıkmıştı. Bugün sabah yavrumun dişinde bir leke fark ettim ikisinin arkasında da var 😔 Demir ilacından kaynaklanabildiğini okudum hep. İlaçtan sonra su da veriyordum oysa. Sormak istediğim şey şu gece milyon kere emmek için kalkıyor acaba gece beslenmesi de bunu tetikler mi? Daha çok erken değil mi leke olması için bir ay içinde ?