Kızlar merhaba.. dün 6 ay aşımızı olduk ve sabah gördüm ki şiş ve kızarık.. buz koydum kolonya pamuk koydum ama hala devam inmedi ve elimle dokununca o bölge sıcak ne yapabilirim sizde böyle bir durum başına gelen bilgisi olanlar yazabilir mi çünkü çok canım sıkıldı ..