arkadaşlar oğlum 7 ekimde 9 aylık olcak ve kızamık aşısı günü sağlık ocağında lakin doktorumuz bir yaşında yaptırın dedi aşı iyi tutmazmış bir yaş öncesi kafam karıştı ozman devlet neden koyuyorki 9 aya bu aşıyı dr um yaptırmayın dedi ama okullu çocuklar bar malum korkuyorumda mikrop gelir
diyr sizler ne yaptınız fikirleriniz nedir.