Cookanne Merhaba tayin sebebiyle buraya taşındık. Burada devlet hast. Turgay bey ile ilgili çok fazla olumsuz şey duydum. Çeşmede yaşayan arkadaşlar doğumunuzu nerede yaptınız? Önerileri ciddiye alacağım 🤗
Blackeagle Cookanne Merhaba öncelikle hoş geldiniz Çeşmeye 🤗 bende ızmirde egepol hastanesinde yaptim doğumumu kontrollere falan oraya gittim cok memnun kaldım hatta her ay bebeğimi de oraya götürüyorum muayenede 😊 bir çok arkadaşın da oraya gidiyor
Blackeagle Cookanne Bir de bende mecburi bi kac kez gitmiştim Turgay Beye tavırların cok rahatsız edici geldi bir cok tanıdığım da mecbur kalmadıkça tercih etmiyor kendilerini
Cookanne M3rv3 evet onu duydum ama Çeşme olmazsa ilk doğum daki doktoruma İzmire gitmeyi düşünüyorum. Eşim Çeşme de yap diyor cok aradayım anlayacağınjx
dandiniko M3rv3 Çınarlı hastanesinde doğum yaptım ebeler filan çok tatlıydı. Doktorum da dilay Gökdeniz ama orda başka bi doktor saha var Onur aldemirdi galiba onara baya iyi diyorlar. Size uzak olmazsa tabi 😊