Uraz16 Arkadaşlar merhaba, biliyosunuzki ücretli doğum iznine çıktığınızda raporlu sayılıyorsunuz.. raporlu olunan günlerdeki ödemenizi de sgk yapıyor. Haftaya iznim sona erecek ancak e devletten baktıgımda bir tane ödeme yapılmıs görünüyor. Ve ödeme kasım ayında yapılmış. Sizce neden yapılmamış olabilir ?
Mevsimela Uraz16 raporunuz bittikten 10 gun sonra falan yapiliyor odeme.Doguma kadar olan odenmistir.Geri kalan rapor sureniz tamamen bittikten 10 gun sonra odenir.
Ftmsnny Uraz16 bildiğim kadarıyla tekrardan raporun bititğinin ertesi günü SGK yi arayıp durumu anlatıyorsunuz onlar süreci başlatıyor