Ateş daha çok uyku sersemlik yapar uyuduğuna bakmayın ateşten uyuyor o şekilde acile götürmüştüm kızımı şurup ıcırdıler sadece düşünce eve gönderdiler eklem yerlerine bez koyun dolven şurup daha etkılı oldu bizde hastane de şırıngayla 5 Cc vermişlerdi o zaman 1 yaşında da degıldı kızım paranox fitil varsa o da düşürüyor uyandırıp duş aldırmanız lazım onuda ılık suyla çocuk titrerse suyu bıraz daha ılıtın o sekılde titremesine izin vermeyin eğer ateşi hala düşmezse yarın doktoruna götürün acil de pek birsey yapmıyorlar bu arada ateşi kaçtı çok geçmiş olsun